Blog

HomeUncategorized @roOmega-Consulting își extinde echipa de consultanți

Omega-Consulting își extinde echipa de consultanți

În perioada următoare, Omega-Consulting îți extinde echipa de consultanți și caută:

1. Expert implementare POCU/POSDRU (nivel post – SENIOR)

Cerinte:

  • Exeriență aplicată privind implementarea cu succes și integral a cel putin unui proiect;
  • Experiență aplicată în orice proiecte implementate efectiv POSDRU/POCU – dovedibile;
  • Autonomie ridicată;
  • Bune aptitudini de manager proiect;
  • Bune aptitudini de management al conflictelor;
  • Calm, serios, relaxat;
  • Capacitate de comunicare clară, concisă;
  • Cunoștințe MS Office – Word și Excel în mod special;
  • Cunoștinte de bugetare;
  • Experiență generală în implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă (Fonduri U.E. în special)

Atribuții:

  • Implementarea efectivă a 2 proiecte finanțate prin POCU aflate în etapa de implementare;
  • Activități specifice de Manager de Proiect (monitorizare, implementare plan proiect, comunicare, etc.)
  • Menținerea relației cu toți partenerii;
  • Revizuirea documentelor specifice livrate de parteneri;
  • Gestionarea întâlnirilor periodice;
  • Gestionarea modificarilor de proiect (de personal, bugetare, etc.)
  • Menținerea și gestionarea relației cu AM POCU;
  • Gestionarea activității echipelor partenerilor și a resurselor lor în vederea atingerii obiectivelor în termenele și în bugetul asumat;
  • Orice activități relative la buna implementare a proiectelor.

2. Consultant senior fonduri UE (min. 3 ani experiență)

Candidatul ideal

  • Licență și masterat (cicluri de studii totale de 5 ani) în economie, finanțe, management, administrarea afacerilor bancare sau alte domenii conexe;
  • Experiență în analiza cost- beneficiu;
  • Analiză financiară;
  • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală în limba engleză;
  • Experiență de cel puțin 3 ani în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme de ajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, Scheme de minimis naționale sau alte programe)

Responsabilități

  • Expertiză financiară;
  • Experiență în realizare de previziuni financiare;
  • Experiență în Analiza fluxului de numerar;
  • Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe;
  • Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația naționala (HG nr. 28/2008)
  • Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare;
  • Experiență în dezvoltarea aplicațiilor de finanțare.

De ce sa faci parte din echipa noastră?

  • Oferim compensații fixe, precum și bonusuri motivante;
  • Vă veți alătura unei echipe tinere de consultanți de succes care ofera un mediu de lucru excelent;
  • Veți lua contact cu proiecte reale care urmaresc producerea unui impact pozitiv efectiv în cadrul societății;
  • Oferim un excelent plan de dezvoltare care lucrează într-o companie foarte dinamică și competitivă;
  • Oferim un mediu excelent pentru dezvoltarea carierei de consultant în management;
  • Ne străduim să devenim cea mai puternică firmă de consultanță locală în urmatorii ani.

Descrierea companiei

Omega Consulting este o companie specializată în servicii de consultanță în accesarea granturilor din Fonduri Europene, Fonduri Norvegiene și SEE și Scheme de Ajutor de Stat.
Cu o experiență de 8 ani, echipa noastră multidisciplinară are un istoric al proiectelor de + 100 mil. EUR. .

Așteptăm CV-ul dvs. la office@omega-consulting.ro

POST A COMMENT