Blog

HomeNewsConsultant Junior Fonduri Europene (inclusiv debutant) – Job
job consultant fonduri

Consultant Junior Fonduri Europene (inclusiv debutant) – Job

OMEGA Consulting își mărește echipa!

Consultant Junior Fonduri Europene (inclusiv debutant) – Căutăm o persoană pasionată de finanțări nerambursabile, dornică să ajute antreprenorii să își îndeplinească obiectivele investiționale. Pasiunea în zona de finanțări nerambursabile și consultanță constituie principala calitate pe care o căutăm pentru acest rol.

Despre  OMEGA Consulting

OMEGA Consulting (parte a OMEGA Trust SRL) este o companie specializată în atragerea de finanțări nerambursabile în domeniile: tehnologie, cercetare-dezvoltare, IT&C și industrie având o vechime de peste 13 ani în piață și un portofoliu amplu de proiecte și experiență aplicată în domeniul fondurilor europene, fondurilor norvegiene și a schemelor de ajutor de stat.

Consultant Junior Fonduri Europene (inclusiv debutant) – Job

Candidatul ideal

  • Poate fi student sau masterand în domenii precum: economie, finanțe, administrarea afacerilor, administrație publică, politici publice, drept sau alte specializări similare, preferabil din domeniul economic;
  • Disponibilitate pentru program full-time sau min. 30 ore/săptămână (suntem foarte flexibili pentru personalizarea orelor și a programului de lucru în funcție de situația academică sau programul de studiu ori perioada examenelor);
  • Competențe foarte bune de comunicare și organizare;
  • Proactiv și autonom;
  • Cunoaștere elementară a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint);
  • Interesat în dezvoltarea unei cariere într-o companie de consultanță;
  • Înțelegere bună a conceptelor economice;
  • Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat (scris și vorbit) este obligatorie;
  • Dorință de a învața și de a se dezvolta atât profesional cât și personal.

Responsabilități

  • Ia parte la dezvoltarea diferitelor etape ale proiectelor;
  • Cercetarea unor teme relevante pentru consultanții seniori;
  • Pregătirea de prezentări și studii de cercetare;
  • Realizare analize de verificare eligibilitate clienți în acord cu programele de finanțare disponibile (eligibilitate client și societate, idee de proiect și investiție vizată, cheltuieli propuse);
  • Identificare linii de finanțare în conformitate cu investiția vizată de client;
  • Suport acordat în cadrul echipei de consultanți în vederea completării documentelor necesare întocmirii dosarului de finanțare, completare secțiuni din cererea de finanțare;
  • Realizare studii și analize de piață relevante în acord cu investiția vizată de client;
  • Va fi direct implicat în pregătirea și implementarea diferitelor proiecte finanțate de UE;
  • Monitorizarea programelor de finanțare nerambursabilă;
  • Activități specifice de marketing, promovare aferentă temelor din zona de finanțări nerambursabile;
  • Scrierea de alerte de știri și actualizări relevante pentru clienții noștri.

De ce să faci parte din echipa noastră? 

Poziția este pretabilă unui consultant debutant sau cu o vechime maximă de 1 an, echipa noastră de consultanți seniori oferind tot suportul și sprijinul necesar dezvoltării viitoare a carierei tale.

  • Oferim compensații fixe, precum și bonusuri motivante pentru vânzări care duc la clienți noi;
  • Asigurare medicală la Signal Aduna – cu acces la toate clinicile din România (exceptând stomatologie și psihiatrie);
  • Bonusuri Paște/Crăciun și la 30.06;
  • Abonament telefonie, telefon, laptop;
  • “Work from Home’’ cu până la 50% din program în condiții normale;
  • “Work from Home’’ cu până la 100% din program în perioada pandemiei;
  • Vă veți alătura unei echipe tinere de consultanți de succes care oferă un mediu de lucru excelent;
  • Veți lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți;
  • Oferim traininguri interne și traininguri autorizate;
  • Oferim un excelent plan de dezvoltare care funcționează într-o companie foarte dinamică și competitivă;
  • Oferim un mediu excelent pentru dezvoltarea carierei;
  • Munca pe care o întreprindeți este cu adevărat apreciată și vi se va oferi șansa de a lucra la proiecte importante, dezvoltându-vă astfel din punct de vedere profesional;
  • Ne străduim să devenim cea mai puternică societate de consultanță locală în următorii ani.

Cum aplici?

 Vor fi analizate doar aplicațiile transmise pe email alături de un CV la adresa:           jobs@omega-consulting.ro.