Blog

HomeNewsServicii complete de implementare POC 2.2.1

Servicii complete de implementare POC 2.2.1

OMEGA Consulting felicita companiile beneficiare ce au obtinut finantare prin cadrul Programului Operational de Competitivitatate Ap. 2, 2020.

Compania de consultanta OMEGA Consulting va pune la dispozitie servicii complete de implementare in cadrul proiectului dvs. . Procesul de contractare in cadrul POC 221 va fi incheiat in scurt timp. Odata cu semnarea contractului de finantare va incepe oficial implementarea proiectului dvs. .

In acest context, va punem la dispozitie serviciile noastre complete de implementare care pot fi personalizate pentru compania dvs. . Astfel, in functie de nivelul de expertiza de care aveti nevoie si resursele pe care doriti sa le acordati implementarii, compania noastra poate oferi 3 tipuri de servicii:

1. Workshop tematic

In cadrul acestui tip de serviciu, beneficiarul dispune de o echipa multi-disciplinara (manager proiect, contabil, achizitor, jurist, inginer tehnic, etc.). Echipa intra intr-un training intensiv, denumit de OMEGA Consulting workshop tematic in care membrii echipei primesc un set de reguli si explicatii precum si template-uri pentru documentele necesare in cadrul procesului de implementare. De asemenea se poate acorda si un buget concret pentru un numar finit de ore de consultanta.

2. Servicii de consultanta cu solicitari punctuale

In cadrul acestui tip de serviciu, beneficiarul solicita punctual serviciile de care are nevoie:

  • Asistenta tehnica pentru procedurile de achizitie publica;
  • Elaborarea si actualizarea pistei de audit
  • Participare la si pregatire a vizitelor de monitorizare;
  • Intocmirea cererilor de plata;
  • Intorcmirea cererilor de rambursare.

3. Servicii full pentru companiile care doresc externalizarea completa a procesului de implementare.

Acest tip serviciu acopera intreaga paleta de activitati de asistenta tehnica in implementarea unui proiect:

  • definire cadru, principii, template-uri necesare pentru derularea proiectului;
  • implementarea regulilor de publicitate;
  • redactarea rapoartelor de progres;
  • redactarea raportului final;
  • urmarirea bugetului;
  • intocmirea cererilor de plata;
  • intocmirea cererilor de rambursare;
  • asistenta tehnica pentru procedurile de achizitie;
  • asistenta in relatia cu Autoritatea de management finantatoare;
  • elaborarea si actualizarea pistei de audit;
  • participarea la vizitele de monitorizare;
  • suport in relatia cu partenerii;
  • asistenta privid gestionarea implementarii;
  • rapoarte de durabilitate.

De ce sa accesati serviciile noastre de consultanta pentru implementarea proiectului?

Beneficiati de o echipa experimentata in implementarea proiectelor IT finantate prin fonduri europene;

Beneficiati de o expertiza complexa si de o abordare interdisciplinara (tehnica, economica, financiara, juridica, administrativa, etc.)

Ne ocupam integral de toate coordonatele proiectului: cereri de rambursare/cereri de plata, redactare rapoarte trimestriale/finale, publicitate, corespondenta cu autoritatile, cashflow management, managementul si gestionarea activa a bugetului, consultanta pentru optimizarea si modificarea proiectului, asistenta in procesul de achizitii, redactare rapoarte durabilitate, s.a., astfel incat echipa dvs. sa se poata concentra exclusiv pe dezvoltarea tehnica.

Pentru mai multe detalii, contacteaza-ne aici!

La OMEGA Consulting suntem specializati in atragerea de finantari nerambursabile in domeniul IT&C, industrial, resurse umane si CDI, avand o vechime de peste 15 ani in piata de consultanta. Programele in care detinem expertiza aplicata sunt fondurile europene (POC, POR, POCU, POIM si POCA), schemele de ajutor de stat si fonduri norvegiene, cu un portofoliu al investitiilor ce depaseste 150 mil. EURO.

POST A COMMENT

4 + three =