OMEGA TRUST își extinde echipa – Asistent Manager
Vrem sa ne marim echipa cu un nou membru – Asistent Manager in cadrul companiei OMEGA Trust SRL
Candidatul ideal
– dorinta de dezvoltare si crestere profesionala si personala;
– persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat
– curiozitate de a invata
– ideal absolvent/a a unei Facultati cu profil Economic/Stiinte Administrative (ASE, SNSPA, Universitatea din Bucuresti, etc.)
– Limba engleza nivel avansat, scris si vorbit. Orice alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj (Germana, Franceza, s.a.)
– cunostinte avansate pachet Office (Word, Excel, Power-Point)
– Bune abilitati de comunicare
– Bune abilitati de tehnoredactare
– Bun organizator
– Corectitudine, seriozitate
– capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor la locul de munca
– capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
– capacitate de a respecta termene limita
– sociabil/a
Descrierea jobului
– Intampina clientii si le faciliteaza intalnirea cu Directorul General si consultantii din cadrul companiei;
– Asigura fluxul informational dinspre superior ierahic catre toate departamentele firmei;
– Gestioneaza fluxul corespondentei dintre departamentul dezvoltare si celelalte departamente interne si urmareste aprobarea documentelor;
– Asigura arhivarea fizica si electronica a tuturor documentelor gestionate in cadrul departamentului, astfel incat sa asigure trasabilitatea acestora;
– Gestioneaza necesarul de materiale al departamentului;
– Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza;
– Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitati specifice de protocol;
– Asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor;
De ce sa te alaturi echipei noastre?
Te vei alatura unei echipe de consultanti de succes care ofera un mediu interactiv de lucru
Vei avea posibilitatea sa avansezi in departamentele de consultanta in functie de rezultatele si performantele tale
Vei avea posibilitatea de a lucra in mai multe industrii si cu diferite tipuri de clienti
Oferim un plan excelent de dezvoltare intr-o companie foarte dinamica si competitiva
Ne straduim sa devenim cea mai puternica companie de consultanta locala in urmatorii ani
Descrierea companiei
OMEGA Trust este o companie de consultanta avand doua linii de business: servicii de audit si consultanta in domeniul tehnologiei informatiei si consultanta financiara si finantari nerambursabile.
Cum aplici?
Vor fi analizate doar aplicațiile transmise pe email alături de un CV la adresa mariana.macaneata@omega-trust.ro