Omega Consulting isi asista clientii pe intregul proces de dezvoltare al proiectului, de la stadiul incipient al ideii de proiect la procesul de implementare si post-implementare. Compania noastra ofera suport exhaustiv pe intregul proces de consiliere, asigurandu-se ca proiectul are cele mai mari sanse de succes. Astfel se analizeaza intr-un mod complex si pofesionist urmatoarele:
Ulterior acestei analize, se elaboreaza un draft de proiect in care se prezinta situatia ideii de proiect - eligibila sau neeligibila, impreuna cu nivelul de competitivitate (scorul estimat). In continuare, oferim celelalte servicii numai in cazul in care proiectul este evaluat eligibil si competitiv.
Dupa identificarea statusului eligibil al proiectului, se incepe pregatirea fisei de aplicatie si estimarea valorii totale a proiectului raportata la suma maxima ce poate fi obtinuta. Ulterior se prezinta clientului o defalcare detaliata a bugetului si a investitiei precum si o lista specifica a informatiilor pe care trebuie sa le puna la dispozitie.
Astfel, cu o abordare proactiva si cu o atitudine descrisa de o pariticipare directa si implicata, reusim sa pregatim livrabilele in timp util, conform cerintelor programului.
Dupa pregatirea documentelor necesare (formular, plan de afaceri, studiu de fezabilitate, etc.), oferim suport in depunerea aplicatiei, urmand ca aceasta sa fie evaluata de Comisia de evaluare.
Pe parcursul tuturor pasilor, facilitam comunicarea clientilor nostri cu autoritatile publice (autoritati de management, organisme intermediare, agentii nationale sau regionale, autoritati publice cu atributii de control, etc.). Pregatim documente aditionale cerute de catre acestea, raspundem intrebarilor tehnice adresate beneficiarului sau realizam orice alte livrabile care au legatura cu procesul de comunicare.
In perioada implementarii proiectului, luam parte si la procesul de informare si activitati de publicitate, in conformitate cu regulile impuse de Manualul de identitate vizuala al Programului de finantare.
Dupa aprobarea proiectului, obtinerea finantarii necesita implementarea lui in termenul alocat (perioada de implementare). Aceasta etapa este cea mai complexa parte a procesului de consultanta pentru finantare datorita perioadei relativ lungi de timp pe care se intinde, precum si a nivelului de expertiza necesar.
In cadrul acestei etape oferim:
Echipa noastra de experti in achizitii publice si consultanti gestioneaza in mod eficient si profesionist planul de achizitii precum si toate cererile de plata si serviciile financiare adiacente pentru a spirjini procesul de rambursare.
Dupa implementarea proiectului si obtinerea grantului, vom asista la gestionarea, pregatirea si depunerea rapoartelor de implementare si durabilitate.
Daca doriti sa va dezvoltati afacerea accesand fonduri nerambursabile sau doriti alte servicii de consultanta, puteti lua legatura cu unul dintre consultantii nostri.